mandag 4. juni 2012

Hvor er iPaden min?

I dag opplevde jeg noe av det frekkeste jeg har vært borti! Noen gikk i veska mi og stjal iPaden min!
Jeg prøvde å spore den opp, men den var enten skrudd av eller uten internett. Nå er jeg sur og oppgitt! Kunne trengt en punching bag!
Jeg bruker den en del i skolearbeidet, og med to eksamener igjen hadde det vært fint å ha den.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør sånt? Navnet mitt står inngravert på baksiden, så de vet tom hvem de har stjålet den fra! Jeg skjønner ikke hvordan tyver kan leve med seg selv!?
Nå krysser jeg fingrene for at reiseforsikringen dekker det, ellers blir det dyrt! Har bare hatt den i 6 mnd, og hvis jeg må kjøpe ny selv må det bli tidenes dyreste iPad!
Finner ut av det i morgen. Nå er det søvn før tidlig eksamen!

Sov godt :)

Ingen kommentarer: